נולד בדרום אפריקה 1979 , חי ויוצר בברלין ובתל אביב
סדרת העבודות שמציג אריאל רייכמן עוסקת ביחסים שבין חפץ לפעולה גופנית ובוחנת כיצד הפעולה משנה את מהותו של החפץ. מה שמצטייר במבט ראשון כפסל מינימליסטי מתגלה כקיר קפיצה צבאי. הקו האדום הופך מייצוג אסתטי לסימון של גבול, ובאחת מתמלא החדר בעקבות המאמץ ,הזיעה והכאב הנִלווים לאקט הקפיצה. בתוך קיר אחר מותקנים תריסים, והצופה מוזמן להביט דרכם אל שום מקום. לא רק עבודתו המיתולוגית של דושאן Given) 1946-1966) מחלחלת לעבודה זו (שמציצים אליה דרך חור בדלת) אלא גם התהייה, האם מה שקיים מאחורי הקיר הוא רדי-מייד בעצמו. מכשיר הקלטה מזן נכחד מזמין את הצופה להשאיר את תגובתו לתערוכה, ואגב כך הופך לארכיון העתידי של רשמי הצופים.
העבודה Dove ,התלויה בחלל הכניסה למוזיאון, מורכבת מכַּן חרסינה ועליו סבון עם דימוי של יונה, שדהה כתוצאה משטיפת ידיים. היא מעלה שאלות בדבר היחס בין הפעולה השגרתית של שטיפת ידיים לבין אידיאלים מופשטים כמו ניקיון או שלום, ועל אודות הקשר בין אידיאלים אלה לבין מותגים של צרכנות .ומה בנוגע לריח? האם גם הוא רדי-מייד?
העבודה קיר קפיצה בחסות איטונג ישראל.