נולד 1972, קיוטו; מתגורר בטוקיו.
מסגרת ההתרחשות בעבודת הווידיאו מתהוללים (2003) היא תוכנית טלוויזיה בעתיד הקרוב, שמטרתה לגרות את הליבידו של פעוטות. אם מתבוננים בה בתשומת לב, ניתן לזהות ילדה בעלת מראה משונה, שמפעם לפעם מוציאה לשון וטורפת חרקים, בעודה שרה שיר פופ. נערות שגילן ומינן אינם ברורים הן בין הנושאים שעבודתו של אודאני עוסקת בהם. בעבודה סולאנז' (2003), נפתחים עלי הכותרת של חבצלות העשויות שרף אפוקסי באמצעות מיתר של פסנתר, וכך נחשפים העלי והאבקנים של הפרחים. המשמעות הסמלית של החבצלת מתהפכת, והעבודה מעלה על הדעת את מה שניתן לתפוס כהעדפות הפרוורטיות המצויות ביסוד אמנויות כגון איקבאנה ובונסאי. העבודה אלקטרו (קלרה) (2004) היא פסל של אישה שעל רגלה מותקן סד, הגוררת את עצמה על פני הרצפה. קלרה הוא שמה של דמות חלושה הרתוקה לכיסא גלגלים בסדרת ה"אנימה" היפנית היידי בת ההרים. יתכן שאפשר לראות בכך מחאה כנגד הפיסול עצמו, שבאופן מסורתי הוצג כניצב "בזקיפות", תוך התנגדות לכוח הכבידה.